Скандальна заміна дверей у метро Києва – з'явилися нові подробиці

1 березня, 17:22

Олександр Марущак , Ольга Кравченко

Киянам не сподобалася заміна дерев'яних дверей у технічні приміщення

Скандал навколо заміни дверей на станції метро "Арсенальна" триває. За інформацією адвоката Владислава Власюка, КП "Київський метрополітен" не звертався до Департаменту охорони культурної спадщини КМДА стосовно дозволу на заміну технічних дверей на станції метро "Арсенальна".

Звернення від метро не було

Реклама

За словами адвоката, у Департаменті охорони культурної спадщини відсутня інформація про звернення КП "Київський метрополітен" щодо заміни дверей на станції метро "Арсенальна", а також надання дозволів на зазначені роботи.

"Самі захотіли, самі замінили, чим змінили вид пам'ятки, що охороняється (двері – її частина), чим порушили підписаний охоронний договір і положення законодавства. Ну не можна це виправдати необхідністю дотримання ДБН!" – написав Владислав Власюк на своїй сторінці в соціальних мережах.

Він вірить, що Київський метрополітен самостійно усуне порушення, інакше у підприємства є всі шанси отримати чималий штраф і рішення суду про усунення порушення.

Немає потреби

Реклама

На комунальному підприємстві "Київський метрополітен" заявляють, що отримувати дозвіл на заміну технічних дверей на станції метро "Арсенальна" не було потреби, і пояснюють чому.

"Ми бачили коментар юриста приватної компанії, який висловлює свою позицію стосовно заміни технічних дверей на станції метро "Арсенальна". Так, охоронний договір між Департаментом охорони культурної спадщини КМДА та метрополітену є. І ми чітко його виконуємо. У ньому зазначено, що охоронні норми не поширюються на об'єкти метрополітену, які перебувають у постійній експлуатації, наприклад ескалатори, рухомий склад і технічні двері. У період експлуатації вони можуть видозмінюватися. Щоб їх замінити, нам не були потрібні додаткові дозволи від Департаменту охорони культурної спадщини КМДА", – пояснила сайту "Сьогодні" Наталія Макогон, заступниця начальника Київського метрополітену.

Такий вигляд тепер мають нові двері в метро – на фото зліва

Вона додає, що згідно з охоронним договором у підземці заборонено видозмінювати, наприклад, колони на станції чи її вестибюль.

"Коли дійде черга до ремонту станції метро "Арсенальна" за програмою доступності метрополітену для маломобільних груп населення, тоді нам доведеться в обов'язковому порядку звертатися в департамент для отримання дозволу на проведення таких робіт. Нам потрібно буде встановити на платформі станції тактильну лінію, а це вже втручання в об'єкт, що охороняється архітектурою. У цьому випадку ми маємо отримати додатковий дозвіл від департаменту", – пояснює Наталя Макогон.

Вона впевнена, що в ситуації щодо заміни технічних дверей метрополітену не загрожують штрафні санкції.

У метрополітені пояснюють, що радо замінили б двері на "Арсенальній" на дерев'яні, якби їх досі виробляли в Україні й вони відповідали Державним будівельним нормам (ДБН).

"Якщо хтось із виробників зможе по тій самій ціні й з відповідною сертифікацією зробити дизайнерське рішення, готові розглядати", – відзначають у КП.

Нагадаємо, на станції метро "Контрактова площа" завершили встановлення нових турнікетів. Дійсні всі електронні способи оплати проїзду: qr-квиток, Kyiv Smart Card, картка киянина і безконтактна банківська картка.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти