Коригування проекту будівництва Подільсько-Вигурівської лінії. Київський метрополітен оголосив торги

22 жовтня 2021, 17:34
Оновлений проєкт буде відповідати всім сучасним вимогам

До 8 листопада підземка приймає пропозиції учасників / Фото: Колаж: Сьогодні

КП "Київський метрополітен" як замовник виконання робіт оголосив відкриті конкурсні торги на коригування проектної документації на будівництво першої ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна".

Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Реклама

Перша ділянка метро на Троєщину завдовжки майже в 11 км включить шість станцій і два пересадочних вузла: "Глибочицька", з пересадкою на станцію "Лук'янівська", "Подільська", з пересадкою на станцію "Тараса Шевченка", "Суднобудівна", "затока Десенка", "Труханів острів", "Райдужна".

Оновлений проєкт буде відповідати всім сучасним вимогам – від інклюзивності до наявності велосипедних паркінгів не менше ніж на 50 велопарковочних місць поруч зі станціями метро.

"Важливим є і інша вимога – у межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні будуть запроєктовані громадські санітарні вузли. Станції будуть обладнані сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, у тому числі для людей із вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій з’являться табло зворотного відліку часу, що є більш зручним для пасажирів", – розповів Олександр Густєлєв.

Реклама

Читайте також:

Як зазначив заступник голови КМДА, провізна здатність станцій розрахована на 40,8 тисяч пасажирів на годину.

"Відсьогодні і до 8 листопада КП "Київський метрополітен" як замовник будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену приймає пропозиції учасників. За результатами аукціону буде визначений переможець, який протягом 7 місяців розробить оновлений проєкт", – повідомив заступник голови КМДА.

Реклама

Скільки пасажирів перевіз метрополітен

Також зазначимо, що за дев'ять місяців 2021 року КП "Київський метрополітен" перевіз 233,793 млн пасажирів.

Традиційно найбільш завантаженою залишається червона лінія, за нею – синя, а потім зелена. Майже 25% пасажирів – пільговики. На сьогодні право безкоштовного проїзду мають 32 категорії пасажирів.

Читайте також: