
У столиці продовжується ремонт естакади Південного мосту. Роботи розпочали ще в серпні минулого року, але так і не закінчили. Міняти деформаційні шви бригади почнуть вже у квітні, коли на вулиці буде тепліша та сухіша погода
Журналісти "Сьогодні" вирушили до мосту та перевірили, що вже змінилося.

Ми пройшлися від станції метро "Видубичі" до берега Дніпра, де розпочинається сам міст.


У поганому стані зараз лише дві опори. Якщо близько підійти до стиків естакади, чути, як переправа "стукає" щоразу, коли нею проїжджає автомобіль.
Ближче до Дніпра під естакадою знаходиться багато будівельного сміття та матеріалів.

Каналізаційні колодязі залишили відчиненими. А з конструкцій мосту звисають крижини, схожі на сталактити.


Зараз ремонтні бригади працюють під естакадою Південного мосту, тут же розташований їхній майданчик. Вони ремонтують опори та зміцнюють їх. Ці роботи, до речі, проводяться із серпня минулого року. За планами дорожніх служб, заміну деформаційних швів вони розпочнуть у квітні.

Що маємо полагодити?
У Київавтодорі уточнили, що всього на Південному мосту є 46 деформаційних швів. За сім років відремонтували 28 швів, ще треба замінити 18. Щоб це зробити, потрібно частково перекривати рух транспорту.

Робітники повинні повністю розбирати половину конструкції естакади, оскільки новий шов фактично вварюється у конструкцію мосту.

Чому руйнується міст?
Як раніше дізнавався сайт "Сьогодні", причина в тому, що міст проєктувався у 1983 році без урахування тих навантажень, які витримує переправа.
Тоді пропускна спроможність мосту була розрахована на 20 тисяч автомобілів на добу, а зараз через міст за день проїжджає 100-110 тисяч автомобілів, що вп'ятеро перевищує навантаження, які здатна витримати переправа.